11 mars 2020

Årsmöte tisdag 31 mars 2020 kl 19.00

Vi välkomnar alla medlemmar till SPIVs årsmöte tisdagen 31 mars kl 19.00. Årsmötet kommer att genomföras via Zoom på grund av rådande omständigheter.  För anmälan och instruktioner för att ansluta till mötet mejla till martin.letell@suicidprev.com.

Dagordningen för årsmötet hittar du här.

Det går bra att betala medlemsavgiften för 2020 på plats.

Ditt medlemskap gör skillnad och hjälper oss i arbetet att utveckla en aktiv suicidprevention. Medlemskapet i Suicidprevention i Väst kostar 200 kronor per år. För arbetssökande, studerande eller pensionär kostar medlemsavgiften 100 kronor och för familjemedlemskap 400 kronor per år.

Betala din medlemsavgift till PG 47 32 87 – 1  och märk insättningen ”Medlemsavgift” och skriv ditt fullständiga namn.

Det går också bra att betala via Swish till nummer 1235275490.

Varmt välkommen!

Är du intresserad av att engagera dig i SPIVs styrelse? Då är du välkommen att kontakta felicia.fassberg@suicidprev.com. Som styrelsemedlem deltar du i ca 8 möten (kvällstid) per år och ingår i en mindre arbetsgrupp utifrån intresse och kompetens. Du deltar också under en styrelse/personaldag per år.